وبلاگ مطالب پزشکی و درمان بیماری

درمان های بیماری ها با طب سنتی و پزشکی

وبلاگ مطالب پزشکی و درمان بیماری

درمان های بیماری ها با طب سنتی و پزشکی

ویتامین های انبه

انبه حاوی بسیاری از ویتامین‌ها و ترکیبات گیاهی دیگر است که با نتایج مثبت سلامت ارتباط دارد. خوردن پوست انبه ممکن است:

 

کمک به پیشگیری یا مبارزه با سرطان. پوست انبه حاوی منگیفرین، نوراتیرول و رسوراترول است که آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند که ممکن است به پیشگیری یا مبارزه با سرطان هایی از جمله سرطان ریه، روده بزرگ، سینه، مغز و نخاع کمک کنند. پوست انبه همچنین حاوی تری ترپن ها و تری ترپنوئیدها است که ترکیبات گیاهی هستند که به مبارزه با سرطان و دیابت کمک می کنند.

یک مطالعه نشان داد که عصاره های پوست انبه حاوی خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی قوی تری نسبت به خود میوه است.

 

کمک به کاهش وزن. تحقیقات انجام شده توسط دانشکده داروسازی دانشگاه کوئینزلند نشان داد که عصاره پوست انبه تشکیل سلول های چربی را کاهش می دهد. اگر این اثر را می خواهید، مهم است که تنوع مناسب را انتخاب کنید. گونه های Nam Doc Mai و Irwin در بر هم زدن چربی امتیاز خوبی کسب کردند، اما Kensington Pride اثر معکوس داشت.

 

کمک به پیشگیری از بیماری قلبی. میوه های پرتقالی مانند انبه سرشار از بتا کریپتوتانکسین هستند که یک ماده مغذی گیاهی است، ماده مغذی موجود در گیاهان. این ماده مغذی گیاهی از ارتباط بین سلول های شما پشتیبانی می کند و ممکن است به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند.

 

محتوای بالای فیبر موجود در پوست انبه همچنین ممکن است به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند. مطالعه هاروارد بر روی بیش از 40000 مرد نشان داد کسانی که رژیم غذایی پرفیبر مصرف می کنند، 40 درصد کمتر در معرض خطر بیماری قلبی هستند. مطالعه دیگری روی پرستاران زن نتایج مشابهی داشت.

 

خطر ابتلا به بیماری دیورتیکول را کاهش دهید. دیورتیکولیت که التهاب روده است، یکی از شایع ترین بیماری های مرتبط با افزایش سن است. خوردن غذاهای سرشار از فیبر، مانند پوست انبه، با 40 درصد کاهش خطر ابتلا به بیماری دیورتیکول همراه است.

 

نگرانی های احتمالی در مورد پوست انبه

طعم. پوست انبه به خودی خود سفت و تلخ است. اگر می خواهید آنها را بخورید، ممکن است کمی عادت کنید یا آماده سازی برای پنهان کردن طعم آن لازم باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.