وبلاگ مطالب پزشکی و درمان بیماری

درمان های بیماری ها با طب سنتی و پزشکی

وبلاگ مطالب پزشکی و درمان بیماری

درمان های بیماری ها با طب سنتی و پزشکی

لیزر درمانی زگیل تناسلی

لیزر زگیل تناسلی

لیزر درمانی زگیل تناسلی در دنیای امروز به عنوان موثرترین و ایمن ترین روش درمانی در دنیای پزشکی شناخته می شود که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله زگیل های تناسلی کاربرد دارد.

روش لیزر درمانی زگیل تناسلی ، مقعدی و واژن با توجه به میزان بالای موفقیت درمان و رضایت بالای بیماران و پزشکان، بهترین و قطعی ترین روش درمان این عارضه شناخته می شود. به این منظور لیزر زگیل تناسلی یکی از بهترین روش های درمان این عارضه می باشد.

درمان زگیل تناسلی با لیزر توسط گاز CO2 انجام می گیرد که طی این فرایند زائده ها به آرامی تبخیر شده و از بین می روند.

در روش لیزر درمانی، اشعه های لیزر این ویژگی را دارند که به عمق بافت های آسیب دیده نفوذ کنند و بدین ترتیب زائده های ایجاد شده و ویروس عامل ایجاد آن ریشه کن می گردند. در روش درمان زگیل تناسلی با لیزر تهاجم کامل تر و نفوذ بیشتری نسبت به سایر روش های درمانی دارد و از این رو امکان بازگشت و عود مجدد بیماری بسیار کم و ناچیز است.

بر اساس شواهد و آمارهای موجود میزان اثربخشی و موفقیت روش لیزر درمانی زگیل های تناسلی ۲ برابر بیشتر از روش های درمانی دیگر مانند کرایوتراپی می باشد. پاکسازی کامل و از بین بردن زگیل واژن و تناسلی و زگیل مقعد در روش لیزر درمانی فقط به ۱ جلسه ی درمانی نیاز دارد و پس از آن بدون وجود کوچکترین احتمال از بازگشت مجدد بیماری، بیمار می تواند فعالیت های زندگی روزمره ی خود را آغاز نماید.

معجزه نمک برای شادابی پوست

    بسیار معمول است که مردم از مصرف نمک خودداری کنند. این می‌تواند باعث نفخ شود و به فشار خون بالا کمک کند. اما برای پوست شما، نمک می‌تواند معجزه کند. چه در حال غواصی در اقیانوس باشید و چه از معجون خود در خانه استفاده کنید، آب نمک می‌تواند برای پوست شما مفید باشد.

 

یک درمان عالی برای انواع بیماری‌ های پوستی


منیزیم، کلسیم و پتاسیم همه مواد معدنی دوستدار پوست هستند که در نمک دریا یافت می‌شوند. این مواد معدنی فواید بسیار زیادی دارند، زیرا به مبارزه با باکتری‌های ایجاد کننده آکنه، عفونت‌های پوستی و تسریع روند بهبود کمک می‌کنند.

افرادی که پوست چرب دارند می‌توانند از شستشو با محلول آب شور با ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

معجزه نمک برای شادابی پوست


خوردن چای در لیوان کاغذی چه خطری دارد؟

    بر اساس مطالعه‌ای که اخیراً توسط دیلی میل منتشر شده است، یک نوشیدنی داغ در لیوان‌ های کاغذی ممکن است فقط در عرض چند دقیقه با مقداری ذرات پلاستیکی آلوده شود.



 

این ذرات از پوشش داخلی لیوان که برای حفاظت آن در برابر قرار داده شده، گرفته می‌شود و همچنین بازیافت این لیوان‌ ها را دشوار می‌کند.

محققان موسسه فناوری هند آزمایشاتی را با قرار دادن آب داغ در لیوان‌های کاغذی انجام دادند تا ببینند چه مقدار میکروپلاستیک آزاد شده است.

محققان آب داغ را در لیوان‌های کاغذی ۱۰۰ میلی لیتری ریختند و آن‌ها را به مدت ۱۵ دقیقه رها کردند. بر اساس نظرسنجی‌ها، این زمانی است که اکثر مردم ترجیح ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

خوردن چای در لیوان کاغذی چه خطری دارد؟