وبلاگ مطالب پزشکی و درمان بیماری

درمان های بیماری ها با طب سنتی و پزشکی

وبلاگ مطالب پزشکی و درمان بیماری

درمان های بیماری ها با طب سنتی و پزشکی

لیزر درمانی زگیل تناسلی

لیزر زگیل تناسلی

لیزر درمانی زگیل تناسلی در دنیای امروز به عنوان موثرترین و ایمن ترین روش درمانی در دنیای پزشکی شناخته می شود که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله زگیل های تناسلی کاربرد دارد.

روش لیزر درمانی زگیل تناسلی ، مقعدی و واژن با توجه به میزان بالای موفقیت درمان و رضایت بالای بیماران و پزشکان، بهترین و قطعی ترین روش درمان این عارضه شناخته می شود. به این منظور لیزر زگیل تناسلی یکی از بهترین روش های درمان این عارضه می باشد.

درمان زگیل تناسلی با لیزر توسط گاز CO2 انجام می گیرد که طی این فرایند زائده ها به آرامی تبخیر شده و از بین می روند.

در روش لیزر درمانی، اشعه های لیزر این ویژگی را دارند که به عمق بافت های آسیب دیده نفوذ کنند و بدین ترتیب زائده های ایجاد شده و ویروس عامل ایجاد آن ریشه کن می گردند. در روش درمان زگیل تناسلی با لیزر تهاجم کامل تر و نفوذ بیشتری نسبت به سایر روش های درمانی دارد و از این رو امکان بازگشت و عود مجدد بیماری بسیار کم و ناچیز است.

بر اساس شواهد و آمارهای موجود میزان اثربخشی و موفقیت روش لیزر درمانی زگیل های تناسلی ۲ برابر بیشتر از روش های درمانی دیگر مانند کرایوتراپی می باشد. پاکسازی کامل و از بین بردن زگیل واژن و تناسلی و زگیل مقعد در روش لیزر درمانی فقط به ۱ جلسه ی درمانی نیاز دارد و پس از آن بدون وجود کوچکترین احتمال از بازگشت مجدد بیماری، بیمار می تواند فعالیت های زندگی روزمره ی خود را آغاز نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.